De receptie bij de entree is op werkdagen bemenst door een receptioniste, voor het ontvangen van bezoek, aannemen van post of eventueel telefoon.
Aanvullende diensten:
- Tegen een geringe maandvergoeding kunnen wij tevens voor U de reguliere post frankeren en verzenden, aangetekende stukken en pakketten in ontvangst nemen indien u ons machtigt.
Telefonische antwoordservice:
- (tegen geringe maandvergoeding) deze verzorgen wij voor u, u kunt uw telefoon doorschakelen naar de receptie, onze zogeheten telefonische antwoordservice. Daar worden de gesprekken opgenomen met uw bedrijfsnaam, berichten genoteerd en per email aan u verzonden.
Vergaderruimte:
- HBC heeft een ruimte ingericht als vergaderruimte. De vergaderfaciliteiten kan worden uitgebreid met de mogelijkheid tot het gebruik van een beamer, flip-over.
Kopieermachines:
- In het pand bevindt zich tevens Staples / Office Centre, alwaar u alle mogelijkheden tot printen kunt vinden.
Goede beveiliging:
- Dit staat ook vaak op het verlanglijstje van een ondernemer. Daarom hebben wij individuele kamerbeveiliging.
Schoonmaak:
- De schoonmaak van de algemene ruimten wordt uiteraard dagelijks verzorgd. Wanneer u uw eigen kantoorruimte ook wilt laten schoonmaken, bestaat hier de mogelijkheid toe.
Tenslotte:
- Plezierige werkomstandigheden
Hiervoor kunt u met ons contact opnemen:
telefoonnummer: (+31) 35 - 76 002 87
Flexibele huurovereenkomsten
Kantoor 20 m² vanaf € 285/maand
.
.
.
.
.
Vergaderruimten
Secretariële diensten
ICT support
Opslagruimten
Ingerichte werkplek
Lunch
Opvang telefoon
Vergaderkamer
Full colour fotokopieerdienst
WiFi voor de gasten
Bushalte
Postbus
Staples
Fit For Free
Shurgard
Mc Donalds
Carwash
Tankstation
Lunchroom
Gratis parkeren
Receptie met receptioniste
ICT, data, telefoon en intercom
Glasvezel- en WiFi-internet
Groene stroom
Airconditioning
Koffie & theecorner
Aannemen van post
Ontvangst gasten
Private toegangspas
Kantoorkamer
Schoonmaak algemene ruimten
Glasbewassing
Kabelgoten
Zonwering
Pantry per verdieping