RECEPTIE

De receptie bij de entree is op werkdagen bemenst door een receptioniste, voor het ontvangen van bezoek, aannemen van post of eventueel telefoon.

Aanvullende diensten:

  • Tegen een geringe maandvergoeding kunnen wij tevens voor U de reguliere post frankeren en verzenden, aangetekende stukken en pakketten in ontvangst nemen indien u ons machtigt.

Telefonische antwoordservice:

  • (tegen geringe maandvergoeding) deze verzorgen wij voor u, u kunt uw telefoon doorschakelen naar de receptie, onze zogeheten telefonische antwoordservice. Daar worden de gesprekken opgenomen met uw bedrijfsnaam, berichten genoteerd en per email aan u verzonden.

Vergaderruimte:

  • HBC heeft een ruimte ingericht als vergaderruimte. De vergaderfaciliteiten kan worden uitgebreid met de mogelijkheid tot het gebruik van een beamer, flip-over.

Kopieermachines:

  • In het pand bevindt zich tevens Staples / Office Centre, alwaar u alle mogelijkheden tot printen kunt vinden.

Goede beveiliging:

  • Dit staat ook vaak op het verlanglijstje van een ondernemer. Daarom hebben wij individuele kamerbeveiliging.

Schoonmaak:

  • De schoonmaak van de algemene ruimten wordt uiteraard dagelijks verzorgd. Wanneer u uw eigen kantoorruimte ook wilt laten schoonmaken, bestaat hier de mogelijkheid toe.

Tenslotte:

  • Plezierige werkomstandigheden

Hiervoor kunt u met ons contact opnemen:
telefoonnummer: (+31) 35 – 76 002 87

Flexibele huurovereenkomsten
Kantoor 20 m² vanaf € 285/maand

.

.

.
.
.

Vergaderruimten
Secretariële diensten
ICT support
Opslagruimten
Ingerichte werkplek
Lunch
Opvang telefoon
Vergaderkamer
Full colour fotokopieerdienst
WiFi voor de gasten

Gratis parkeren
Receptie met receptioniste
ICT, data, telefoon en intercom
Glasvezel- en WiFi-internet
Groene stroom
Airconditioning
Koffie & theecorner
Aannemen van post
Ontvangst gasten
Private toegangspas
Kantoorkamer
Schoonmaak algemene ruimten
Glasbewassing
Kabelgoten
Zonwering
Pantry per verdieping